septum


saknar min septum. funderar på att ta om den, fast skaffa mig en mindre ring. men bara jag tänker på hur ont det kommer att göra igen så vill jag kräkas ut inälvorna. men det är ju fätt snöggt.
jag har blivit sjuk. och då menar jag inte lite förkyld, utan att halsen är så uppsvullen så det gör ont att andas, känner mig full för jämnan (r0liGt!1) och alla leder i kroppen strejkar. igår natt så hade jag så ont i ryggraden att jag drömde att jag hade leukemi. blev så rädd när jag vaknade på morgonen att jag var tvungen att titta i spegeln efter blåmärken på ryggen. så nu kollar jag på my sister's keeper för 1000e gången och jag grinar varje gång det handlar om taylor. tänker på hur jag skulle känna om min morgonpojke lämnade mig. uuuuhhue..
nu ska hon dö här, så häej.
/jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0