örkelljunga..

hej! igår var jag i örkelljunga med sofie. siesta boysen stressade dit mig. orkar inte skriva jag mår skit idag. men kan berätta lite kortfattat.
50 min buss som också blev förfest..
calle och edi kom och mötte oss.
gick hem till daniel enberg och var där hela kvällen.
hade fett me skoj, tog på infravärme..
kl 3 drog jag, sofie och calle ut på efterfest jakt, men hittade inget så vi gick hem till calle. sofie somnade, jag och calle låg och prata i typ 3 timmar medans sofie snackade i sömnen. kul.

nu ska jag ut. grilla och dricka på stranden ikväll. kanske lite örkelljungaboys kommer också hoppas jag på :)

hejdå
fiali

Kommentarer
Postat av: lovisa

åååååååååå. mysigt, det var skit kul att snacka med er, det lät som att ni hade skit roligt

2010-06-05 @ 18:41:07
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: feöocoa

fuck uou!

2010-06-06 @ 01:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0