glömde att jag var med i en blogg..

haha glömde att jag hade en blogg..
FÖrra veckan var jag coh fia på p&l. det var awesome. vi våldgästade buskar och bajjamajjor, dansade i tält och gjorde sånger.
sen skulle vi ju på Hultsfred, men som alla förhoppningsvis vet så har de gått i kångkurs, så ja ooch fia åkte hem till henne i skåne, där har vi gått romantiska kvällspromenader och druckit ut Sofiakällan. Vi har även varit på väla och köpt lite kläder så vi kan gå i våra kompisskjortor med cigarrer i bröstfickan.
jag köpte en tröja/poncho från butiken "gränstlöst" - blev kär i alla kläder där och så tyckte jag namnet passade in på oss.
nu är jag hos mormor men ska tillbaka till fia imorgonkväll. Då ska vi äta romantisk gormémiddag och sedan ta våran flygande sovsäck till tennisveckan & festa tills vi spyr

xxxo xxxo
lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0