wingman

hej alla snygga. sitter just nu och lyssnar på lite phoenix & local natives


saknar min fiali litegrann. hade varit kul att ha henne hemma en dag som denna
men det är väl inte allför långt till nästa lov? så jag får väl bärga mig ett tag till
jag är ju lixom hennes Wingman - och hon min. HEHE googlade Wingman och detta kom upp:
"Wingman is a role that a person may take when a friend needs support with approaching potential sexual partners."
(Y)

måste säga att jag blir helt psyk av naturkunskaps lektionerna också! jag förstår mig inte på dem alls. våran lärare snackar på om hur universum är oändligt, men utvidgas hela tiden.. lixom, hur fan går det ihop? och hur kan någonting inte vara en färg (utan jlus) när jag ser färger överallt?! det går inte ihop. Men hjärna ba: "ERROR - ERROR - ÖVERHETTNING! "

imorgon ska jag åka och ta alla vaccinationssprutorna inför min lille resa. buuuhu, Vill inte! Jag började grina lite när jag skulle ta svinis sprutan HAH
men jag hoppas det inte blir nå tårar, jag ska ta med mig musik.

men nu ska jag gå och klippa jeans

///lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0