två trevliga dagar

igår fyllde adam 20. så under dagen åt vi middag med lite släkt och det gick faktiskt riktigt bra! sedan drog jag och fia ut! Och jag hade en så otroligt rolig kväll!
Först var vi på en förfest, och vi kännde ingen där! - vet inte ens hur vi hamnade där hah, men sen åkte vi (alla, de på förfesten också) till en annan förfest. Och där var det skitkul! vi sjöng karaoke och så. stört trevligt  :) alla var super snälla. sedan åkte vi till Aveny, där det var gratiskväll. sedan efterfest. vet inte hur jag ska förklara varför det var så bra? det var bara det helt enkelt! en toppen kväll.
IDAAaag så kom en familj pappa är kompis med över, på middag, och de har en dotter på 3 år ( PAANIIK ), jag har absolut ingen aning om hur man hanterar barn! HUR gör man? VAD gör man? hur pratar man med dem? gör man till rösten?!...   Så ah, det Känndes lite stelt sådär i början. MEN sen, jag vet inte vad som hände! men jag blev soom en GUD. jag lovar att hon älskar mig nu. HIHI jag och adam busade stört mycket med henne. det var faktiskt kul. fnizz *lovisa krymper till ett 4årigt jag*
Det var kaos i hela lägenheten när de hade åkt.

Nu lyssnar jag på musik och njuter av en kopp te och mackor
myyser* känner mig käär
(ÄR kär)

Poss
//lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0