om man kan köpa sig sin lycka, vad är vårt inre då för nåt

jaha jag sitter & lyssnar på svenska akademien, läängesen jag gjorde det.
men bästa låten finns inte på spotify, den heter nåt med kenneth. kommer ihåg att ajg och lovisa brukade lyssna på den på sörberge, och lovisa kunde hela utantill, haha. fina minnen alltsåå.

den här!!


gillar den här ja, värsta ångestlåten. och sann&sånt. men jaha vad ville jag med det här tråkiga inlägget? förstår inte hur ajg alltid aldrig lyckas få till mina inlägg.
kan ju tyvärr inte göra lika roliga inlägg som jennifer med cRaZYyVidDeokLiPpP,p.
min dator har virus & jag är skitsur! jag är less på vintern nu också. jag vill ha vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaha nu stängs datan av va kuuL"!!!!
/_felicia_



Kommentarer
Postat av: lovisa

åååh :D DEN. ahah, nu ska jag lyssna på den och kolla om jag fortfarande kan den

2010-01-14 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0