nehedu

måste verkligen lära mig att jag inte har xs i kläder. eller att monkis xs är cpsmå
var på monki idag & handlade lite grann, men orkar inte hålla på och prova, så kommer jag hem och ska prova allt, och typ allt är för litet!! tog nästan en kvart att dra igen en dragkedja i ett par jeanstajts... jahaja
tur att maja är lagom liten för dom istället, hon köpte dom av mig för 60 spänn (som dom kostade orginalpris. eller nä, orginalpriset var 200, 60 kr på rea, huur billigt?) så jag ska tillbaka imorn och försöka hitta en passande storlek, kanske ska prova innnan jag köper också? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja hejdåå!

ps älskar markus krunegård ds
/fellish

Kommentarer
Postat av: lou

ÅÅÅH :D vilket mysigt programm! mysfaktorn slog i taket här hemma kan jag lova <3

2010-01-21 @ 22:56:36
Postat av: lou

.. men fy vad ful han var på slutet när han sjöng

2010-01-21 @ 22:57:16
Postat av: felicia

HAHAH tänkte precis det jag med när jag såg det :D

2010-01-21 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0