hjääääääälp

alltså nu är jag förbannad... jag vet inte vad fan jag ska ta mig till :S:S SPOTIFY FUNKAR INTEEEE, det går liksom bara inte att logga in, jag har testat allt jag kan men ingenting funkar.... installerat om och allt. igår slutade den skrobbla till last fm, och nu.. idag.. funkar det inte alls!!! blir galen, asså vadå ska jag sitta och lyssna på musik på youtube eller?:S:S:S


igår fixade och trixade i alla fall jag med mitt hår. nu ska ni få se.

också tänkte jag visa mitt senaste fynd! eller ja fynd och fynd. men jag äääälskar den så otroligt mycket!

en tröja med all inclusive!!! haha, luvan är en topp-luva, och fickorna är tumvantar!!:D


bajs hejdå., ska gråta!
/fiali


Kommentarer
Postat av: lovisa

massa snyggt tjejen!

2010-01-29 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0