häjjä

hejsanhejsan. känner mig trött och less. jag sover så dåligt om nätterna. jag har haft mardrömmar stört mycket senaste tiden. drömmde bla att adam ville döda mig härom dagen.
Men snart kommer tjejerna hit innan vi går ner på stan för att äta <3 löv

NU ÄR BILDETTERNA TILL KENYA BESTÄLLDA
woho. om fyra veckor åker vi. lääääängtar :D
jag och pappsen ska dit i lite över en vecka. titta på elefanter och hälsa på adam and the orphans

vill bara säga att nyårsafton bara led till ångest för min del, hate myself sometimes. nästa år stannar jag hemma

IKVÄLL
ska jag, jennifer felicia, fia (och annat folk?)äta middag tillsammans.  sen ska jag och fia på bio och se AVATAR, fy vad jag har längtat. IMORGON har crippe hyrt laserhallen så då ska jag och fia och eventuellt johan och emil(?) vara där. kommer säkert bli jätte trevligt.

Gillar inte vintern så värst måste jag meddela. blir jämt så otroligt depp
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR till sommaren

//////lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0