en datta liksom

heeeeeeeeeeeeej
jag är så jälva happy:D vill inte gå och lägga mig alls idag.. vill ni veta varfööööör? :D hhehehe jag har fått en ny dator av älsklingsmamma min. sötisen. älskar henne<3
och den är så fiiiiiiin:)

mönster och grejjer! hähä.

btw så blev det ingen förgning och klippning idag, har inte tid måste utforska dattan!!!! HEHEHEHEHE
ni får välla se när ja har gjort de:) har ju webbkamera nu.. sssstolt.. har aldrig haft det förr tror ja :S:S eller jo när ja va liten liksom, men inte en sånhär flashig, med effekter och sånt! spejsit :D hehe.
var ju tvungen att testa den:D


men nu finner jag inte tid i detta. utforskningsdags!

herrå/fialiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: hemlig felicia

hatar dig, varför får du en dator sådär rakt av för?? och inte jag? VA. närå, älskar dig du förtjänar tusen dattos <3

2010-01-27 @ 22:33:42
Postat av: felicia igen

HAHA fett söt på bilden också, ser inte ut som du. ser ut som ett litet boern

2010-01-27 @ 22:34:54
Postat av: fiali

tack älskling<3 för att jag förtjänar tusen dattos :D hehehhehe

2010-01-28 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0