chakkalakkamakkafone

hej bitches!
fiali här.

jag har funderat lite, och jag tror att denna månad ska bli förändringens månad.
har bestämt mig för att förändra mitt utséende lite, för jag har tråkigt...

igår tog jag ut näspiercingen.
imorron ska jag färga mitt hår och klippa sidecut (inte för att härma jennifer utan jag har två missbildade dreds som förstör min frilla framifrån.. och för att jag ser de som den bästa lösningen + de är cooooolt)
oooch så nu känner jag en tomhet i mitt ansikte, så jag ska boka tid på gecco och pierca mig så fort som möjligt!
har dock inte bestämt mig än.. hjelp me! 

  ellleeeer          ????????


och just nu älskar jag denna låt! och mannen som gjort denna underbara musik.

posshaj
/aah fiali som ja sa

Kommentarer
Postat av: felicia

septum!!!!!!!!!!!!!!! tycker ja då

2010-01-26 @ 20:38:42
Postat av: lovisa

MYSIG MUSIK <3

2010-01-27 @ 17:56:00
Postat av: lovisa

och jag tror du skulle passa bra i båda de där percingarna. men jag tycker nästan du ska satsa på de i kinderna. tror jag, heheh :)

2010-01-27 @ 17:59:59
Postat av: fiali

jag vill verkligen ha båda, så jag tror jag ska göra båda :D men inte samtidigt då.. hehe :D

2010-01-27 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0