but youre the one who said that i'd be lost without you

hej blåggän.
fia har åkt hem :( hon glömde dock sin tröja här hos mig så jag har en liten bit kvar! hon kommer tillbaka snart igen, då blire liv i luckan igen.

sov inget inatt. låg bara och yla&grät. mamma har flyttat till stockholm nu och  jag känner mig så jävla mammig. vill bara ha mamma. som en liten bebis, bara mamma duger som tröst. jag har ALDRIG varit mammig, alltid varit "pappas flicka". nu ville jag bara ha mamma sittandes på sängkanten och säga att allt skulle bli bra igen. jag ville att det skulle lukta mammas parfym, mammas tvättmedel och mammas schampo. sånt som man vanligtvis inte tänker på. så jag låg vaken på en sunkig blöt kudde tills klockan ringde. jag är ett vrak idag. orkar inget. vill bara röka och stirra ut i tomma luften. har inga cigg dock, ska fråga johanna om hon är snäll idag. gud, alla treor sitter ju mitt framför mig, och jag håller på att bryta ihop igen. nej, nu får jag fan skärpa mig..
(prata om annat...prata om något annaaat..)
jag ska söka helg&kvälls-jobb idag! hoppas att de hör av sig. undra hur många gånger jag har sökt ett jobb. känns helt lönlöst men jag måste fortsätta. hoppas det går vägen, håll tummarna.

tack&hej leverpastej
p&k
jenne

Kommentarer
Postat av: lovisa

men vännen då:( synd att din mamma har flyttat! men lycka till i jobbsökandet!

2010-01-11 @ 16:46:35
Postat av: jennifer

tack gomman!

ja vi håller tummarna nu..

2010-01-11 @ 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0