varför är jag en sån tönt har jag alltid undrat?

asså hej! jag har nyss skrivit en inlämning om woodstock 69! plugg och sånt är inte så jobbigt om det är något intressant man håller på med! men alltsååå varför levde inte jag då :O har ja alltid undrat....

jaja...

nu kommer vi till den delen där jag är töntii... haha jag hade så tråkigt förut. och eftersom jag är så jälva pepp på festival och SOMMAR!! så satt jag och provade massa av mina solglasögon :D och varför inte knäppa kort på alla och lägga in här? :D någon kanske kan finna det intressant...
jag har alla möjliga olika färger och former! älskar solglasögon! dom längst upp är ju bara sååå fula :D haha, dom andra är elvis brillor.. dom tredje älskar jag meessttttt!!!:D och dom längst ner är mina favvisar:) jag köpte dom i london för typ två pund eller nått sånt:|

och när jag ändå höll på så knäppte jag kort på mina vanliga glasses också, och då av en slump ba, så kom jag på.. faaaan va jag blev lik frej..

hahaha! lika barn leka bra eller??
vi borde va homies! FATTARUU DEEE FREJ!!! SER DU DETTA SÅ RING MIG SÅ KAN VI HÄNGA?!?!?!

lol.

/fiali

Kommentarer
Postat av: lovisa

ni är som gjorda för varandra! älska glasögonen nr3

2010-02-15 @ 19:38:45
Postat av: fiali

haha jag visste att du skulle älska doooom!!! tänker på dig när jag ser dom:D

2010-02-16 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0