undernärd..?

hejsan hoppsan. det var nå mojje fel igår så jag kunde inte skriva i bloggen?!?! amagad sånt är inte acceptablet assaaa!!! lal!!!

igår fick i alla fall jag och mamma nå ryck.. så vi åkte på IKEA:D och köpte ett fint litet soffbord och en matta till mitt rum! älskareeen. och det bästa är.. att när jag flyttar hemifrån så får jag soffbordet och våran söta lilla soffa! så dom är egenligen mina meen jag har ju ingen lägenhet sååå, mamma får väll låna dom så länga dåå. ååhh. och så igår beställte vi en schusslongdel(?!?!?!)(jag menar en såndär del så det blir som en fotpall som sitter ihop med soffan om ni hajjar va jag mjenar) till soffan, de är en sånhär man kan bygge på hit å dit som man vill :) så den kommer med posten nån dag hääär. åå vad jag ska mysa då!
utsökt dåliga bilder.. iaf så tog vi en sväng på åhléns också så jag hittade en lila poncho som matchar sååååå braaa med mina lila stövlar:D asså daah!! snyggt de ääh. lite värme nudå tack så jag kan använda den?!?! åh lite smink å småsaker också.

ialla fall.. så har jag varit på skolan idag, hade bara träslöjd sen gympa. det har börjat en ny tjej i floristerna också(vi har alla lektioner med floristerna förutom yrk då, så vi ser de lite som att vi alla går i samma klass) så idag fick man äntligen se henne. han var väll helt okej verkar det som, pratade inte så mkt med henne men. alltid kul med nytt tycker jag iaf!

och sen efter gympa lektionen så säger min gympalärare att han vill prata med mig.. så säger han till mig att han tycker jag har börjat se så blek ut och gått ner i vikt. att jag inte ser ut att må bra alls. jag har då inte märkt någon skillnad på min kropp.. och i måndags var jag hos skolsköterskan på typ såntdär rutin grejs väga sig och shit bla bla bla, då sa hon till mig att jag är underviktig.. jag som tycker jag gått upp så mycket i vikt. men tydligen har jag gått ner.. vad kan de bero på?
jaja what evvahhhh ja är som ja är ja väger som ja väger. hejdå!
/fiali

Kommentarer
Postat av: chipsfelicia

ät mer chips

2010-02-10 @ 14:40:53
Postat av: fiali

näpp!

2010-02-10 @ 22:53:22
Postat av: lovisa

HAHAHHAHA felicias kommentar<3

2010-02-15 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0