tjenare grappar

alltså.
jag vet inte.
helgen var ju ganska, ja jag vet inte. slö. som alltid. på alla hjärtans dag så gav jag pontus några tavlor som jag gjort (som föreställde en serie om oss) och en choklad ask. vi gick på farsan. helt ok film, fast egentligen en film jag helst sett hemma än att behöva svetta fram 90 kr för den. nu är jag pank. helt ok dag.
uh. piercingen har typ läkt av någon konstig anledning. känns bra. det varade i 4 dagar sen så kom den en blod bomd sen kändes det inget mer. nu har det inte varat på två hela dagar! nöjd. ska ta ett till hål i örat sen om jag orkar. har ingen ork. alls.
det är så jävla tråkigt på skolan. trist. vi sitter liksom i en bunker hela dagarna, utan något fönster. jag gissar på att det är svinkallt och grått ute, fast det sken sol imorse.
till helgen ska vi ut. alltså det är liksom inget kanske, vi SKA ut. för nu är jag/vi så jävla trött på det här jävla slö livet. det händer fan ingenting. så, nu måste det hända något. så ja, ska börja peppen ikväll, med att färga håret.

alltid lika jävla bitter. bra att man får vara happysmiling snart.
/JJ

Kommentarer
Postat av: fiali

S+ARA PENGERNA TILL NÄSTA HELG IST NÄR JAG ÄR HEMMA!! VILL FAN INTE VETA AV NÅ PANK HÄR DÅ INTE..

2010-02-16 @ 19:53:57
Postat av: jennfer

haha jag är redan pank

2010-02-17 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0