summer song

min dag har i stort sett bestått av: plugg plugg plugg plugg  -  packning packning packning!

jag har suttit i ca 5 timmar och gjort klart skolarbeten! skänns stört skönt, nu kan jag slappna av inför resan! JAG ÅKER OM TRE DAGAR!

Adam ringde förut idag och berättade att det är nu högsäsong, så det går knappt att vara ute i solen.

Han berättade också att
sissela hade pratat med en man härom dagen, han ville prata med henne om solen. Han frågade henne om solen var större än bokoro (som är den lilla byn de lever i). Hon förklarade att solen var otroligt mycket större än så. och mannen frågade "vad händer om den ramlar ner då?"

åååh <3 det tyckte jag var vackert.


en liten bild på en elefant från Kenya, för stämningens skull
en liten bild på en elefant från Kenya, för stämningens skull :)

///lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0