push my back so i make sure, you're right behind me as before

sitter & lyssnar på den här låten och tänker på när jag och lovisa såg lykke li på yran.. förra sommaren? måste det ha varit. kommer ihåg att ajg fastnade på den här låten och gick och sjöng "and don't you let me go don't you let me go toniggght" när vi gick upp för den låånga backen mot stan, hahaha.. saknar!! gud, älskar yran. vill dit i sommar igen. hoppppas jag får med mig nån!!
gud jag är så festivalpepp. orkar inte vinter längre. men snart är den slut!! bara februari kvar, sen är det mars och de är ju nästan en vårmånad:D m typ.

aja!! min nya favoritlåt är iaf ack, sundbyberg med oskar linnros dvs kiiiihlen.
är inte förvånad, det var ju han som producerade min älskling veronica maggios senaste album.
tror faktiskt kihlen skulle vara ganska perfekt för mig, med tanke på att han dessutom var med i maskinen ett tag..

ska sova nu, possnatti
ps. är såå avensjuk på lovisa jag dör


gränden <3hahaah

/feliciaaa

Kommentarer
Postat av: lovisa

vi måste nog nästan åka till yran ändå :D det borde vara tradition

2010-02-05 @ 12:50:46
Postat av: Anonym

haha jag menar det :D yran är liksom våran festival

2010-02-05 @ 14:12:38
Postat av: Anonym

/felicia

2010-02-05 @ 14:13:08
Postat av: lovisa

haha :D ja, fast jag tycker nästan att p&l borde bli lite tradition också. ELLER jag vet inte. alla borde :)

2010-02-05 @ 15:02:30
Postat av: fiali

precis ALLA borde vara tradition:) hahaha grääänden<3 har ni tänkt på att jag faktiskt var med då :) innan vi vart tightisar sådär:P

2010-02-05 @ 16:53:14
Postat av: felicia

ja, alla! klart vi kommer ihåg det fia:D jag sprang ju runt i din tröja, haha..

2010-02-05 @ 17:00:50
Postat av: fiali

yeah! men alltsåå känns inte bra att yran krockar med emmaboda.. :(

2010-02-06 @ 13:16:31
Postat av: felicia

gör det:O jaru, även precis samma datum.. konstigt, de är ju nästan samma artister på dom:s men jag åker nog hellre på yran isf, eftersom de är närmare också blir jag förhoppningsvis affischerare för yran:)

2010-02-06 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0