per moberg, fuck you!



han är ju för skön mannen alltså.
"FYFAN vad jag gillar gulash!"

och lovisa glider genom livet på en räkmacka verkar det som, för hon taggar ju till kenya på lördag. och sen ska hon ju få gratis biljett till arvika feztivaulen. vissa hare bra.
JAG däremot har sökt jobb som en galning och ingen vill ha mig. lika bra på att börja skjuta heroin dirr...

neeejdå. jag hittade ju vårens jacka på erikshjälpen FÖR EN TIA. fattar ni hur billigt det är? och hittade harry potter böcker för en 20 styck, dom som jag saknar. har inte 1an och sista, men jag får väll hålla koll. tycker att det är en självklarhet nästan, att ha hp böckerna. ska tvinga mina barn att läsa dom iallafall.

sen köpte jag en telefon! alltså, en hemtelefon! en gammeldags, sån som man måste snurra för att få in numret, en röd jäkel. ringde till den flera gånger från mobilen för att höra hur den lät. som ett barn på julafton. kung kung kung.
har laddat upp med ostkrokar och trocka inför ikväll. ska bara dega. sssööönt.

nu ska jag kolla på naruto, tagga.
ligg med flera knarka mera!
jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0