our own pretty ways

jag måste fan skaffa ett jobb och kamma mig
bokstavligen
mitt hår är som en enda klump. måste.borsta.ut
och jag måste få råd med festival biljettetetetret4rtrerreer!!!!!!
fatattaa. jag var as nära på att beställa min siesta nu, så kommer mygliss pappa och frågar hur mkt jag har på kontot, "hemlig summa:-" svarar jag
"Men dom har du fått av mig för att ta körtkort för?"
attans
men om jag säljer moppejäveln så har jag råd
eller kanske skaffa ett jobb?
men det verkar ju så jäävla omständigt, göra dumt (i mitt fall även tomt) CV, gå desperat "välj mig" runda i kylan.

äter hellre chips

MEN JENIIFER förresten!! du är väl också på jobbjakt?
DÅ KAN VI GÅ TILLSAMMANS! <3

/L

Kommentarer
Postat av: fiali

sälja moppen låter enklast!

2010-02-22 @ 23:02:14
Postat av: felicia

sälj the mopp!

2010-02-22 @ 23:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0