månstret

jag är hungrig som ett monster! Har haft två timmar gymnastik med basketoch gym. är helt slut, jag trodde jag skulle svimma på vägen hem typ, är aldeldes snurrig. för jag åt ingen frukost. nu är jag hemme och ska äte, men maten ligger och tinar så jag har proppat i mig massa bullar medans jag väntar! heh

Ikväll ska vi nog på bio, Shutter Island ska vi se! pepppepp kommer nog bli skittrevligt!
och imorgon ska vi på Jennys 18 års fest, Ännu mer PEPP
o på tisdag kommer fiali hem. mest pepp

ÅH vad jag önskar att jag gick på hedbergska! vafan skulle hvshs hamna på äckel västermalm för?!
hatar västermalm. älskar hedbergska, så mysigt, speciellt där vid hvfoto och det där då
hängde där halva dagen igår, va lixom inte på min egen skola

mumsar på det här


snygga va.//lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0