hej

är orolig som fan för imorgon.. att tåget ska vara inställt. det är typ kaos med alla tåg nu, och imorron ska det snöa ännu mera! men jag SKA hem! om tåget är inställt så hämtar jag min mosters gevär och hotar sj:)

häromdan så drömde jag skönsate drömmen, fast den började inte bra, den böjade med att amanda slog mig och sånt, men sen helt plötlsigt så var jag med lovisa och min syster på en affär med fetaste rean, hur mkt fint som helt, jeans och sånt för 1 kr styck. ååh fatta ni va ja handlade eller ;O blev väldigt ledsen när jag vaknade..
men de sjuka är att sen åkte jag på väla, och på veromoda hittade jag värsta rean. köpte 4 plagg för 30 kr styck. 2 långa skjort/tunikor, och två stickade tröj/klännigar. awsome!!!
och så hade jag 500kr på guldfynd så jag köpte mig en ny klocka och lite smycken. brao!

nu ska ja dö eller nått och oroa mig för imorron.. meeeen går allt som de ska så ses vi på tisdag mina älsklingr!!

/fiali

Kommentarer
Postat av: felicia

längtar!!

2010-02-21 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0