halla hallaaaa

jag är aktiv. jag är på G. jag är jävligt pepp på att blogga.
eller?
den som lever får se!

men aja, fias piercingar var ju sjukt snygga. så nu har jag beställt en kanyl & en tång. hade tänkt att klämma in en tjurring i fejzet. har tagit loss min näsring (som nu gått sönder, kul) och satte den i septum position. ser jävligt trevligt ut. så jag gick in på http://kawaiidesign.se/ och tröck på köp!

pappa vet inget dock. det får komma som en chock. som med tatueringen, som det ska vara!
därför måste jag tvångs kolla brevlådan nästa vecka, eftersom man får ett brev hem som säger att jag har ett litet paket på ica andersson som jag ska trava iväg och hämta. skulle pappa få tag i det sticker han väll ut ögonen på mig med kanylen. typ. måste åka in till stan och köpa en ny piercing också, yaya lätt fixat.

här får ni en liten bild så ni får se exemplet.


nu ska jag agera kock!
poss&allt det där
jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0