håll i hatten!!!

hej kära vänner.
idag har jag spenderat typ hela min dag genom att ligga i klaras säng och kolla på sara när hon provar kläder. sara är väldigt uppspelt för att komma å hälsa pååå alla er söta! så nu måste ni leva upp till förväntningarna!!

imorgon har ja lååång sovmorgon, och sen har jag lov! jippieeeee.

men, HÅLL I ER NU KÄRA FESTIVAL-VÄNNER! jag har något stort att berätta.
det är såhär.. att vi ska på en festival har jag bestämt, som är gratis och heter komiskt nog, TRÄSTOCKFESTIVALEN! (hehe woodstock..) i skelleftå och transportkostnaden är cirkus 100 kronor. veckan innan yran är det. GREAT!!! så vi ses där eller? jag ser ingen anledning till att vi inte ska dit???

klicka på bilden och du är på hemsidan på ett ögonlock.

peace out mafakkass..

mvh fiALI:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0