HAHAHHAAHAH

GÅR KVÄLLE>N VAR SÅ JÄVLA KULLLLLL ! Hahahahahaahahhahahaha     tycker jag iaf, vettefan vad jag höll på med.
MIN MOBIL ÄR BORTA - typiskt lovisa. Typiskt lovisa goes rolig kväll. jag åkte med en proppfull väska, men pengar och allt. när jag kommer hem har jag bara en tändare kvar...
hm
människor blev ledsna igår, det var inte så kul, käns lite som om det var mitt fel också, kenya gör människor Vulnerable. men annars vare nais. jag har skrubbat knät. felicia var borta. SOM NI SER HÄR NEdan hahahahahaha. älska inlägget. också en typiskt kul drickes trall.. innnan kl slagit fyra varje partyy natt måste både feliciai och mobilen vara puttsväck innan man kan kalla den lyckad.
OCH DET LIGGER OSTBÅGAR ÖVERALLT
nu ska jag gå och lägga mig i sängen och blunda bort derm. ser man dem inte finns de inte
HEJ /LOVISA
ps. hallå, sov jag naken med stackars jennifer<? ahhahahahh . plus att mitt hjärta alltid slår jätte mysko och obehagligt nör jag har druckit.- fy. måste ringa jennifer vart fasan tog hon vägen OCH NÄR OCH HUR? jag somna-med sällska, men vaknade - själv? ringde felciia! hon svara , hon var trevlig, kul att hörA hennes LEVANDE röst. nu är det jennifer som är mysteriumet.
posss. vi är så jävls bra
på måndag bli vi ännu bättre
HEJ
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0