haha

alltså det är helt sjukt! precis som jennifer säger, jag glider verkligen fram på en räkmacka. det är fan för bra.  jag har en gratis biljett till arvika - jag åker till kenya i övermorrn  OCH idag när jag var på birsta med felicia så hittade jag ASSS MYCKET KLÄDER FÖR INGENTING! två shorts for 20 KRONOR, skitsnygga dessutom - från monki. och så köpte jag lite grejer från gina HAHa och nu kommer det värsta. Hon i kassan glömde ta betalt för kjolen.

allt som allt köpte jag idag: två shorts, ett linne & ett par skor från monki
& en klase(?) med armband, en kjol och en portmonä från gina
allt för 400:-


jag missade inte ens bussen på väg hem, även fast jag var sen
+ att vi ska till Italien i april

///lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0