Girls Who Play Guitar

nehhhhheeee. det blev inget jobb sökande. och inget träffa fia på tåg
men vi får träffa henne imorrn så det är väl lugnt!

men hallå
var på ungdomsföretags mässan idag och THOMAS DI LEVA VAR DÄR
helt random lixom? han var på en stor scen och sjöng och föreläste om frihet och sånt. hela hallen var typ samlad.
och helt plötsligt går han in i publiken och går fram till mig och frågar vad jag tycker om att man borde införskaffa meditation i undervisningen.
SÄLLAN säger jag bara
sällan
och jag fick typ hjärnsläpp, mumlade typ att "jo det vore väl bra att ha ibland" och tittar ner i marken. Focuserade mer på att inte få röda kinder än på vad det var han ställde för frågor
JOBBIG SITUATION
alla 10000000000000000000 ögon riktades mot mig lixom.

hahah. aja,  det är lugnt nu


Thomas Di Leva är ju iaf söt



men nu ska jag gå och fixa lite fika för felicia kommer snart hit

//lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0