friday I'm in love

hade otroligt roligt igår. jag är fortfarande lite full känner jag heheh
vi var först hos lelle och där försökte de på sig en massa fysiska omöjligheter. sen skullle vi in till mathas fest, och nej vi fivk inte komma in där. och mantha var så jääävla otrevlig. typ putta omkull mig och grejjer. helt störd. efterbliven

men sennn så drog jag och fia på fest, precis nedanför mig, roger var där. skit trevligt, skit roligt. älska.
jag älskar trevliga människor. älska älska. jag känner att jag är verkligen sådär skit töntigt social, blir typ mysmänniska. haha, jag verligen trivs på fik och sånna saker. blir sådär skit töntig och bara smälter när jag är i sånna sociala sammanhang.

så aah.sammanfattning av gårkvällen. AS KUL
fast jag hade väldigt ont i huvet ett tag

nu har vi tagit as mycket nya bilder också! hhihi
aja. nu ska jag typ gå och lägga mig
varför svarar inte min älskling när jag ringer?.....

hahaha
felicia<3
måste bara säga att jag älskar henne
poss
//Lovisa

Kommentarer
Postat av: felicia

hahah, älskar dig med gullis

2010-02-27 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0