fiali+jenne=true soulmates

hej hej! igår snackade jag om shoppingberoende.. och gissa vad jag har gjort idag?
ja exakt ja! shoppat! MOHAHAHHAHAAA
tänkte visaa råå vad jag har köpt för nå mysigt!
awsome brills! fynd som fan. tänkte beställa ett par exakt sånnahär från nån bajssida för 200 kr. jag köpte dom för 79 kr på bikbok mafakkas
massa t-shirtarrrr, och linne. sen när jag kommer hem och går in på bilddagboken.. gissa vad jag ser då?? JENNE HAR KÖPT ETT LIKADANT LINNEEE! RUN DMC makaffas. snacka om true soulmates påriktigt. utan att ens veta om det. vi är ba sååå mkt twins.sidecut. och mer kommer vi bli för ja ska ju också göra septum. asså vi strävar inte efter det. de ba händer:O
en mööösig väldigt grön stickad tröja mafakkas
två klänningar mafakkas
big maama jeans makaffas
väldigt gröna skor och liiiila stövlar mafakkas + sköna sulor(Y) allti bra å ha. eller som amelia brukade säga till mig när vi var små, stopp i ficka brå å ha!
awsome strumpor! 2-pack(2pac?? heheh)......... mafakkas!!
och en beatles affisch. abbey road mafakkas!
hejdå mafakkas /fiali om ni inte redan hade listat ut det.

Kommentarer
Postat av: felicia

fan va du shoppar dåå, älskar att du lägger upp det på bloggne också!! :D fett söt jeansklänning också, posshej mafakka

2010-02-08 @ 23:55:28
Postat av: fiali

stövlarnaaaa rååå!! till sommaren festivaler:D

2010-02-09 @ 08:04:37
Postat av: amandy

haha frågan är ju varför du har köpt ett par fotbollsst rumpooor. hehe poss

2010-02-10 @ 00:24:11
Postat av: fiali

det är inte fotbolls strumpoooor!!! dom är awsome.

2010-02-10 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0