benny<3

jag tror jag är kär i benny...

asså.. jag har typ slutat lyssna på musik i spotify?!?! varför har ja derååå? :O nerå men jag har ladda ner(förlåt artister) en massa bra musik, sånt som inte finns på spotify. tillexempel beatles, las palmas, offerprästers orkester, massa smk och CIGGDANSEN<3<3<3. det var väldigt mycket frej där i... hoppas han inte tar illa upp. men om jag minns rätt så har jag för mig att i en intervju med far&son om fildelning så tror jag dom sa nånting om att det är okej för han tjänar sina pengar endå typ.. haha även att det var för programmet rea som går på ettan.. tror dom blev bannad från svt.. måste leta rätt på den och slänga upp den här! frej är typ min gud.. efter makkan k såklart då. markus är ba de ultimata av det ultimataste.

peircingarna läker bra förövrigt:) har gett upp rökningen för dessa piercingar!!!!! lovade mamma de. hehe mammas flicka (a) förever and ever älskar jag min mamma. efter markus såklart.
nää men annars så händer det inte så mycket i mitt liv. skola.. plugga(inte).. sova.. dattan<3. påbärjat en ny ovana..
schnuuuuuuus! gott de äh!

jo just det.. igår hände det en sak som jag bara måste berätta! jag blev så fruktansvärt arg! människor.....  ialla fall så vare såhär. jag stog på bussen påväg hem från skolan med tre killar i min klass, axel, martin och ahm(smeknamn, han heter sanya). så gick vi och ställde oss längst bak i bussen, så säger en man till mig: kom och sägg dig hääär:) peddoblick.. jag sa: nej! han sa:joooo:))) ännu mera peddoblick. jag sa bestämt: nej tack!! och inget mer med de sen. men sen när bussen stannar på första hållplatsen efter skolan som är ga(gustav adolfs torg). där är en ganska stor busshålssplats där det står mycket människor. och peddo mannen klev av. och sen så såg ahm genom fönstret hur peddomannen snodde en plånbok från en annan man som stog och väntade på bussen!! fete plånboken rakt ur hans ficka:O vad ska man göra i en sån situation? när man ser en sån sak genom fönstret.. undrar om han tänkte sno nånting av mig om jag hade gått och satt mig där vid han? han klev liksom upp för att jag skulle få sitta ist för han. neäj!

heddå ha en bra dag önskar fiali :)



--------------------------------UPDATE-----------------------------------------------



så var de ja!! fyfan va underbar dom är! haha

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahaha.. älskar den där intervjun:D älskar frej & simon

2010-02-05 @ 17:43:41
Postat av: Anonym

eller sigge och fredrik ahaha

2010-02-05 @ 17:44:52
Postat av: fiali

haha jaa! äslskar exakt ellt i den! vafan dom säger i ett barnprogram liksom.. :P

2010-02-05 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0