alltzå

worlds worst hangover approached i söndags. som ni kanske märkte på inläggen längre ner på blåggn så var vi inte spik nykta i lördags. hade dö kul, tills jag av någon anledning fick en panik attack. min hjärna har lite skumma saker för sig ibland, och ja, det fick bli en panik attack denna gång. men nu ska vi inte babbla om sådant skit, utan säga att festen var en mycket lyckad sådan! lokalen var dö bra, folket kung kung kung. dom hade verkligen gjort ett guud job. felicia försvann som vanligt. lovisa tappade bort lite saker, som vanligt. fest rutinerna haha.

på söndag morgon vaknade jag av alarmet kl 07.45 hemma hos lovisa. skallen kändes ungefär lika stor som en badboll och jag var fortfarande rund under fötterna. men jag tog mig i kragen och vacklade ner på klackarna till navet och fick åka gratis buss hem. approached at home vid 9, eftersom det gick långsamt/var plågsamt att gå med ömma fötter i gårdagens heelz. aldrig mer klackskor kände jag. firade pappa lite där på eftermiddan, sen straight to bed. sov till kl 6. käkade. sov lite. gick till pontus och kollade på naruto&myste. gav varandra glass possar och sådär. kände mig fortfarande lite bakis imorse när jag klev upp, majgod.

och hultan har ju fått empire of the sun! glad. och bob hund, fast jag har lite svårt för dom. kul iallafall!

och jag hoppas att fia kommer kunna ta sig hem snart. det verkar som om helsingborg håller henne i ett järngrepp med hjälp av sj. sj alltså. stackarna. det går inte så bra för dom icket.

NOW I GOTTA PUT SOME FUUD IN MA MOUTH BEFORE I HAS A HUNGER ATTACK
K BAI!
/JJ

Kommentarer
Postat av: fiali

jag tror att de är de att man måste uppleva bob hund live innan man kan älksa dom helt :D och sj ska dö! i sthlm kaoset sitter och de är ju så jälva typiskt att alla tåg ska gå via sthlm.. fjantar dom äää sj!

2010-02-22 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0