ALLTZÅ DEN HÄR TEMPRATUREN

jag förstår inte. det var/är -30 grader ute, och jag har CONVERSE på mig. VILKEN JÄVLA IDIOT JAG ÄR ALLTSÅ JAG SKRATTAR JU MIG SJÄLV I ANSIKTET. helt seriöst vad tänkte jag på? jag tror att det var för att lampan som brukar lysa i hallen när det är under -5, var sönder men jag insåg inte det förens jag stog ute i själva kylan. och då var det no turning back för jag var ju självklart sen till bussen, så det var bara att gå.
känner lite såhär, vart skulle man helst vilja vara?
här?
seee
eller
dar
där?

jag saknar att vara en liten knodd, att pappa byltar på mig underställ och mjukisbyxor och fleece tröja och en tjock overall på det. rejäla skor och tumvantar som går upp över hela underarmen. också mössa och helst en rånarluva. sen var det bara att placera sig i pulkan med en pläd om sig och bli dragen hela vägen till dagis sovandes. SKÖÖÖNT det hade varit! skulle vilja vara en bebis forever.

har glömt att fylla på tamponger i väskan igen. så nu har jag ingen. det_värsta. finns inget värre. jag har liksom 2 typ påsar hemma fulla med tampi, och glömmer. bra. men jag har en klass med bara tjejer, någon måste ha en!!!!!!!

somsagt, skönt att vara bebiz = no menz.

någon mässa sen också, uf företag. dock kan jag inte gå för jag ska till vårdcentralen. SÅ LOVISA OM DU SER DETTA: jag kan tyvärr inte söka jobb med dig idag. sori, u love mi aniwaiz?

GOTTA GO SLEEP OR ZOMETHING CUZ IM SLEEPY K BAI
/JJ

Kommentarer
Postat av: lovisa

det är lugnt! vi får söka jobb en annan dag :) för du slipper inte undan inte

2010-02-23 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0