men heöy

här i vardagsrummet trippar jag fram och tillbaka för att hitta de rätta epsika kläderna, hittade några fynd längre in i garderoben. och har köpt nya för pengar jag egentligen inte ska spendera. men pengarna rullar ju in! har precis gjort klart ett foto jobb, och 2 till är på ingång, hur fett? asfett om ni frågar mig. imorn är vi (felicia, jag & lovisa. fia bor för långt bort sattt) bjudna till en inflyttnings fest en klassis har (http://notitlefound.blogg.se/). ska bli kul! och sen på lördag så är vi också bjudna (!!! poppis !!!) till en annan kompis (http://amndan.devote.se/) som har en liten julfest. det är massa folk som är bjudna som man inte har träffat på länge, så det doftar lite reunion om det hela. också kult!

nu ska jag fortsätta trippin. heh. och kanske städa på rummet,
ser ut som om laserturken har gått lös där inne.

låt vi tycker är bra (j&f)
/jenjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0