mellandagsrea 2

ååååh vad jag älskar att spendera pengar när det är fett billigt. har köpt så fruktansvärt snygga grejer (stockholm&helsingborg kommer dö), och är därför väldigt nöjd med mig själv. köpte även en 18års present till felicia, hon har ju inte fått någon än eftersom jag var pank. känner mig också väldigt ansvarsfull, eftersom jag bestämde mig för att bara spendera en liten del av pengarna jag fått hittills på kläder. även om man har massor av kläder så vill man ju ha nya, och jag köpte bara sånt som jag hade cravings på redan innan. oj så jag babblar. tyst nu.

nu ska jag sitta och stirra på min fina lavalampa tills maten blir klar. & sen åka till felicia.hih.
funderar på att skaffa en egen blogg, den här är ju död!


/jenjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0