människa.

vill lägga ner den här låten i en spruta och trycka in den rakt in i en ven. finns typ inga ord.
jo. ett. perfektion. så jävla fin låt. och jag älskar hur han bara smutsar ner den med sina verser.
underbart, jag älskar honom verkligen.

aja.
helgen var bra. mycket bra faktiskt. känner mig ganska hel nu. i fredags så gick jag nykter på inflyttningsfesten, och det kändes så jävla värt. stolt över mig själv, för jag trodde att jag skulle dö *alkis*. nemen seriöst, asbra. igår var en bra kväll. vi kollade på sista så mycket bättre och bastade, drack och spelade spel. det var så kul att träffa alla igen, hade inte insett hur mycket jag saknat dem. sen vid tre så gick jag och felicia hem till henne och somnade till jurassic park.

bra helg.
bra jenjen.

boom bom bom boom bom bom eh.
/jenjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0