malmöfestivalen.

shubre.
igår var jag i malmö och var på malmöfestivalen med david och daniel. fet kväll! såg vit päls, efterklang och pascal. det var awsome. kolla upp dom om du ej hört nån av dom! måste då säga att efterklang... kan ha varit det bästa jag sett på hela sommaren.. nästan! dom var helt underbara. magiska.
nu tänkte jag cykla ner till knutan för att ta tåget till malmö igen och ikväll ska jag jaga rätt på min käre själsfrände. frej larsson.
kvällens artister som jag tänkte slänga ett öga på är: This Is Head, The Pains of Being Pure at Heart, Maskinen, Per Egland, Familjen, Jonathan Johansson och Shout out Louds.

pözz

ni kanske lagt märke till den nya headern.. jag är skyldig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0