vila i frid chris..

jag har blivit helt fast och besatt av skins. jag och felicia är helt galna. vi sitter och snackar på msn samtidigt som vi båda kollar på skins. idag... dog våran favoritkarraktär i serien:( vi dog gråtdöden flera gånger om. ååå herreeee!!! jag har blivit deprimerad på riktigt nu. av en serie.
ååååh chris <3
dom är så tokig och braaa!!
och effy är också en favorit! hon är så snygg. jag vill se ut som henne!!!
och cassie.. för henne finns det inte ord. hon är så himla knepig, och köng!!
aah alla som är med har sitt eget lilla extra!! alltså jag typ beordrar er att se denna serie!!
jag har satt ihop en playlist med låtar från säsong 1 och 2. den blev rätt bra tycker jag! klicka här!
/ en kanske lite vääääl besatt tjej.. vid namn fiali.

Kommentarer
Postat av: felicia

ooh..woow :D <-- som cassie!! vi är skinsskadade..

2010-04-18 @ 02:30:31
Postat av: fiali

haha kjaa!! visst vare kul när tony sa i bilen; "an blond, skinny girl who says ooh woow alot"

2010-04-18 @ 13:57:54
Postat av: felicia

HAHAHhhA jaa dog

2010-04-18 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0