u split my heart in two

Jag har insett att min senaste kyss: was wit a hot mf
jag har insett att: jag måste bli fett fit inför sommaren, cuz this aint gonna work
jag har lärt mig: ingääät
jag trodde aldrig att: jag skulle bli ett tränings freak
jag lyssnar på: datorn som surrar atm
jag pratar: för mycket ibland, måste lära mig att hålla käften
jag tycker om: jlfs fårävär, & mi boi ofc
jag avskyr när folk: ser ner på andra
min bästa vän är: felicia sofia lovisa
min första bästavän heter: sofia sötgömman
kärlek är: king
bästa tiden i mitt liv var: cant tell, har inte levt klart än
jag har misst: förståndet
om jag fick en sak i hela världen: sommar. nu.
jag är: fett gangster
När jag borstar tänderna: lägger jag mig i sängen och kollar på lost
när jag lagar mat: ska ingen tell me what to do
jag tänder på: arbets kläder. målar byxor/snickar byxor. ta på det and it's on
det sexigaste yrket är: se ovannnn
det är charmigt när: jag sover med öppen mun och låter som ett tåg
jag är rädd för: små äckliga barn. sånna där grudge barn *skadad för livet*
den värsta känslan är: när man tror att man glömt något. eller inser att man gjort det. epic fu moment.
den bästa känslan är: after a guud sexytime
jag är bäst på: att fixa saker! jag är helt galen, insane, crazy BANANAZ när någon kommer och har gjort sönder något.
jag är sämst på: komma igång med saker. ibland bara.
om jag var ett djur skulle jag vara: sköldpadda är ju fan epic animaL. chill mode iz on
jag kommer alltid att vara: lite störd
det finaste som finns är: en morgon på en festival
i sommar: ska jag förhoppningsvis jobba, åka på festivaul, bo med lfs i lovisas lägenhet och ta min popaganda virginity, sola&bada mycket, ta en tripp till carrie i england, pussa på pontus OCH FOTA. har king ideér!
sist jag verkligen grät var: det var nog när jag var ett klantarsle
jag kan: hålla käften när jag vet att det är det enda rätta
jag kan inte: slita mig från lost, går inteeeeeee
när jag vill tänka går jag: går jag ut och springer eller slapp kollar på tvn
min mobiltelefon är: inget som intresserar mig. vilket folk kanske märkt.
när jag vaknar på morgonen: käkar jag frulle och kollar på lost, myser till det med te i sängen vid special occasions!
innan jag går och lägger mej: looooost, ge mig ett liv
just nu tänker jag på: imorgon
bebisar är: ..........
idag har jag: varit ute och sprungit, haft engelska nationella, duschat i 1 timme
ikväll ska jag: sova, ska upp och springa early in the mornin
imorgon kommer jag: träna, sola, fixa, fota, festa
jag vill verkligen: se ut som robyn i den här bilden:
rr
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
fffff
hippiecayeymotherfucker
/jennifer

Kommentarer
Postat av: lovisa

"det finaste som finns är: en morgon på en festival " :')

2010-04-29 @ 23:48:42
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0