tjeina

hittade en killer swimmi som jag köpte idag, men ville inte riktigt vräka ut hela mitt bleka jag här på www, så det fick bli en blygsam littn bild:
fafa
den är fan snygg!
jag och grandmahustlin gick på birsta i typ 3 timmar utan att jag hittade någon, också så bara fanns den där! skeptisk först, liksom en baddräkts-bikini typ, men sen när jag provade den så blev jag lite lycklig i själen. det var den första som inte fick mig att se ut som ett mumintroll (u know the drill, blek&fet). så nu är jag nöjd. kommer få mindre snygg bränna men wtf. grandmahustlin beskrev "grejen" som hårdråck.

jag gillar den här låten btw. brukar inte tycka om live-låtar, men den här är fan king.
nu ska jag skissa en liten skisseliskiss. k bai!

updejT: en sak till, jag längtar till hultan:


/jjjjjjjennifer

Kommentarer
Postat av: fiali

du läää ju ska va sexi mf i den asså! längtar tills jag får spana in dig!!

2010-04-28 @ 22:33:39
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: lovisa

åååååh, den var fan skitsnyyyyggyygygygygygygygygyggg!!

2010-04-29 @ 20:11:20
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0