runcar snowpen

snopp.. nej jag mena hej.

oooooojooooooojojjjjj vad har hänt med denna blogg?? vart har bloggarna tagit vägen? ingen skriver.. och om det väl är någon som skriver så äre jag eller felicia.. om skins! som förmodligen ingen annan tycker är intressant.

eehh... jag har inte så jälva mkt att berätta faktiskt. förutom att jag fick en boll i ansiktet idag. på gymnastiken. vi körde spökboll och jag hade vunnit hela gamet.. då kastar axel en boll rakt i fejjan på mig? jävla terroristjävel. jag tackade och bugade. fett najs var det, en upplevelse! näääråå.. så vare inte trevligt alls ;pPpPPppP (det var inte meningen. åsså vare de ;pPpPpppPppP)

nääråååmeeen... jag är på dryghumör. hittade en trevligt pöjk å dryga med då. 


fiali, bros before hoes unless the hoes have no clothes.. säger (00:47):
ooooooch de vill ja inte för jag är på världens bästa humör!

erik.. säger (00:47):
justja de e ju klart du ärdu ska jju få va uppe med mig hela natten

erik.. säger (00:48):
elle varför är du annars de?

fiali, bros before hoes unless the hoes have no clothes.. säger (00:48):
har fått kuk.

erik.. säger (00:49): 
trevligt 



älskar mig själv. nu ska jag fortsätta säga något dumt till apmannen.

var hälsad
tHe BiTcH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0