mystiken

superb dag
-vaknar med världens mysigaste morgontroll
-Nationella i engelska på morgonen - katjing! nailed it
-sitta i baksätet på josefins körlektion equals gratis för mig
-köpte en massa naiz grejs på stan, secondhand of course (började slänga upp bild men ångrade mig)
-världens bästa mami ringer och är allmänt underbar
-kommer hem och möts av världens sötaste lapp
och jag har en sån där riktigt musik-dag. ni vet, en såndär dag då man lixom bara äälskar allt man hör, senaste tiden har jag lixom fått tvingat mig att lyssna igenom alla nya album, men nu flyter musiken egenom mig. I wanna dance.

plus att det är en mystisk man på min skola som har gått runt och hejjat på mig hela dagen. han dök upp lite överallt, med det största leendet världshistorien någonsin stött på, samtidigt som han vinkar energiskt med ena armen, typ.
jag har ingen aning vem snubben är
men det gör inget, jag gillar det
jag känner mig sådär skittöntig för att jag blir aldeles lycklig för att han såg så glad ut.
error på tönt-mätarn

idag är en bra dag
imorgon blir nog också en bra dag

länkar min lastfm

lovisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0