kaos

kaos kaos allt är kaos, har varit hos mamma idag som fyller 50 grattis till henne. hon är med i tidningen också, dog skrattdöden när jag läste, hon lyckades till och med snacka skit om michael persbrandt

och jag har blivit så sjukt jävla bilrädd nu asså, det är stört. jag bad pappa släppa av mig på vägen hem förut för att jag fick damp, han kör som en dåre & jag får verkligen panik.

var på en helt underbar loppis förut idag och fyndade gånger 1000. köpte as mkt fina grejjer och jag är skit nöjd. en jätte fin blommig väska, ett par sommarsandaler för 20:- st & glasögon & smycken för 10:- + en del andra  saker.

den senaste halvtimmen har gått åt att skura golvet från glas och kaffe som ligger överallt, ja skar mig på fingret och kommer troligen förblöda
pusshej
lovisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0