I'm sticking with you, 'cos I'm made out of glue

jag är nu hemma hos mamma och som vanligt finns det inte mycket att göra, jag har strosat runt hela morgonen med mammas gamla, enligt mig, ganska fräna kläder. hittade en perfekt packpacker ryggsäck som jag ska ha i sommar.

nu tittar jag på bio trailers för jag och johan ska kanske på bio+supé imorgon som jag fick i födelsedags present av honom, för vi har varit tillsammans i 6månader nu. grattis till oss.
och imorgon innan det ska jag försöka hinna till härnösand och sätta upp siesta affischer. stressed out
skulle egentligen ut med jennie och co' ikv och på fredag men jag orkar inte/har inte tid + plus att mamma fyller 50 på lördag, equals must be social med släktet.
har ingen lust med någonting just nu. känns så jävla mysko
jag har stigit in in någon slags bon iver & beirut period

och det är nåt fel på våran katt, så vi måste till veterinären nu.

lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0