i'm katie fucking fitch, who the fuck are you?

haha, vilken värdelös blogg. ingen skriver i den och när nån väl skriver så är de bara om skins.. och det är precis vad jag tänker skriva om nu med, älskar ju det så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är på sista säsongen nu och jag drar ut på det så jävla hårt. ska kolla på femte avsnittet nu, det handlar om freddie & effy, och jag känner på mig att det kommer bli en jävla gråtfest. alltså förståååååååååå hur bra det är.
bör ju försöka hitta en annan mening med livet tills jag har sett klart allt.. eller så börjar jag bah om, rakt av! :D



okej, ska skriva om lite andra grejer också då.. typ som att dagen har varit rätt bra.
ingen idrott, åt på subway med mina klasstjejer, gick på stan med jennifer, köpte ne snygg sjukt blå jacka, fick mvg på englska muntliga nationella, åkte bussn hem med jennifer, kom hem, åt, kollade på skins & åt kräm! så. m, vi hörs.

/felicia
ps. bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0