I say fever

jag mår så dåligt så jag vet inte vad jag ska ta vägen. mina lugor håller på att kollapsa, jag svettas och fryser om vart annat, kunde inte somna igår, vaknade imorse och trodde min sista stund vad kommen, gick och duschade - kommer ut och pappas väckerklocka ringer?! whaaattt.. och jag ser att klockan är sju.
SJU?
jag ville gråta och tycka synd och mig själv
så jag tog på mig ton med kläder + täcke och la mig i soffan

nu har jag spenderat hela morgonen med att titta på mumin <3
har nog hällt i mig ett ton te
fnissigt

jaha? och mina vänner sticker till stockholm utan berätta nåt?! varför frågade ingen om jag ville följa med..
deprimerad

neeerå
lyssna på fever ray.

lovisa



och så har jag fått en till halmhatt av farmor, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0