Hemmafest med Lång-Kalle & Erlend

Alltså hej
Jag sitter och pratar med tom om peace and love. Och nu blev jag sjuuuukt peppad! Så jag satt och kollade igenom banden. Hittade ett väldigt trevligt electro/dance band. Som jag definitvt ska se!

Hemmafest med Lång-Kalle & Erlend.

Erlend, de är ju Erlend Øye. som har gjort musik med frej och är känd från banden Whitest Boy Alive och Kings of Convenience. Han dansar även otroligt snyggt. Kommer bli fett. Även på peace and loves hemsida i beskrivningen om bandet så stog det; "Som alla fester så brukar det hända något oväntat, så bli inte förvånad om Lång-Kalle och Erlend har med sig en skön hemlig gäst också." Oooooch!!! Håll i er nu.. På bilden var FREJ med.. Så undra vem den hemliga gästen är???? (mina tankar.. vet ju inte om det stämmer)
Åh jag är så kåt i Frej.. nästan så jag blir rädd fär mig själv.. Igår kom jag på mig och Felicia sitta som nå galna stalkers och prata om han på msn. Jag har till och med letat upp hans nummer och lagt in i min mobil, har dock inte vågat ringa än.. Vill inte göra han arg på mig, hehehehe.
/fiali

Kommentarer
Postat av: Henrik B

Ring! :P

2010-05-24 @ 13:05:40
URL: http://henrikbroden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0