ett inlägg som inte handlar om skins..

godmorgon bloggy!
är ledig idag, skön-t. så då började jag dagen med att lyssna på ett album som johan tipsade mig om igår, subiza med delorean! och det är kung. tryck på bilden för att komma till det på spoti!!



kan ju också uppdatera er lite om hultsfreds senaste bandsläpp, jag är ju trotsallt ambassadör liksom.
We Are Scientists - hur bra som helst!
Scissor Sisters - hm njae, hatar don't feel like dancing..
Janelle Monáe - inte hört henne, men ska lätt lyssna! kolla vilka related artists som kommer upp på spotify liskom: Veronica Maggio, Empire of The Sun, M.I.A. & Kanye West!
Frightened Rabbits - inte heller hört, men det är ett indieband från skottland iaf.

aja, ska äta nåt nu. får se vad som händer ikväll.
/felicia

Kommentarer
Postat av: fiali

jag gillar ju scissor sisters ja! ingen tvekan om sake att jag ska sr dom!:D i dont feel like dancing gick på repeat hos mig när jag var mindre.

2010-04-23 @ 16:13:51
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: felicia

ja men sen har ju du sämst musiksmak också.. så hade du inte det ;pPpPPpp kan väl kanske se dom med dig då!

2010-04-23 @ 16:55:14
Postat av: fiali

yaah du mostää!

2010-04-23 @ 18:23:22
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0