dansk fredag

gårdagen var ju knepig. jag och sanna satt bara här hemma och fördrack sen drog vi dirre till mitt favorit ställe i danmark! ett vattenpipa cafe som det alltid är fett röjj i när jag är där! igår lekte jag att jag jobbade där, haha.. han som äger stället älskar mig så jag är alltid bakom baren med han, medans sanna umgicks med småpojkar:) sen drog sanna hem vid 3-4 tiden, och jag stannade kvar såklart. är alltid där sist, igår fick han tilloch med kasta ut mig och en annan kille som var kvar. vi stog typ på bakgården eller vad man ska kalla det och vene riktigt vad vi höll på med. men sen när vi kom tillbaka så hade han städat allt och stängt stället.. jahapp tänkte jag då så var det bara att åka hem då. efterfest i danmark.. nejtack. så jag gick till båten och satt mig och väntade där, så kom det några random svenskar och satt sig med mig. och ena killen ville bjuda mig på dejt, haha. så på båten tillbaka till sverige så var jag på lyxdejt.. vi fick inte vara i resturangen för surpersonalen, så vi satt i lobbyn och drack te.. hahah. sen följde jag med till deras hotell(elite), där vi skulle basta? men man fick inte basta förrän klockan 9 på morgon.. så vi satt i en kall bastu och lekte terapi? och klockan nio typ ringde jag mamma så hon fick hämta mig. fortfarande skitfull.. har märkt att det är kul som fan och handla på hemköp när man är full. det finns mycket som är myyycket roligare när man är full:D hehehe.
sen när jag kom hem så satt jag och sanna oss och fikade, frukost för henne, fyllemat för mig. och jag fick världens skrattattack åt någonting, vet inte vad. men det var det värsta jag varit med om, skrattdöden gånger 10000000, kunde inte andas och de gjorde skitont. normalt att man skrattar så man gråter av smärta?
hejdå/fiali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0