comin out swingin like tiger woods wife

blåggään, idag är det en mycket viktig dag.
det är faktiskt så att fiali fyller 18 år! vi har skickat ett gratulationskort till henne på posten, som kommer fram imorgon hoppas vi. sen så håller vi på att fixa med hennes födelsedags present.hehhe.heheheheheheh. grattis snorunge, we lav ya long time.

oh vilken zötiz hon har blivit <3

btw, den här justin bieber. mina småsystrar (och alla andra gurls i deras ålder) är ju besatt av snubben. när jag var nere i stockholm hos moder jord så spelade dom den där "baby" med luda, heeeeela tiden. och nu har jag också börjat lyssna på skiten. haha det går typ inte att undvika, killen got talent. jaja IALLAFALL så ville jag komma fram till att han nog kommer att bli en riktig hot mf den här justin när baby hullet har försvunnit:
gfggddg
_sk8tRb01_94

djadja, ska fortsätta mole i mig solrosfrön nu.
rere
fred&kärlek&allt det där

BTW: LOVISA HAR JAG MIN ANDREAS GREGA AFFISCH HEMMA HOS DEG ELLER? poss

vill genast ha den på väggen för han är 2die4 snygg. kbai!
/JJ

Kommentarer
Postat av: lovisa

JAG VET INTE OM DEN ÄR HÄR :O jag har inte sett den :/ + STORT GRATTIS TILL SOFIA SOM ÄR BÄST OCH SÅNT<3

2010-04-14 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0