allting har förändrats, men du finns kvar

alltsååååååååå längesen med verro&petter, maigod. seriöst den bästa låten på nya plattan. eller delad bästa-låt, om man ska vara nogrann. gör min dag är fortfarande en värd numbero uno. men längesen är verkligen en classic petter, för han är ett geni när det gäller att förklara känslor med ord. ska åka och köpa plattan imorgon. längtar tills jag har betalat den och står där med den i händerna, med det vackra omslaget som föreställer en människa jag sett upp till i 11 år. gud, jag kan knappt vänta. ganska sjukt ändå, det där med förebilder. iallafall när man har en förebild som man aldrig träffat. jag kommer ihåg när jag satt i ettan på banérgatan och kollade på Z-tv och åt kalaspuffar, så spelade de upp mikrofånkåt, och jag vet inte, det bara klickade. tyckte bara att han var så bra. inte för att jag förstod riktigt vad han ville förmedla då med min 6-7 åriga hjärna, men han har alltid varit med sedan dess. och när jag såg honom komma ut på scenen gatufesten 2lax8 var det ett av mina bästa ögonblick i mitt liv. jaja men nu fattar ni, jag gillar petter oki.

fdfd

petters låt längesen hittar ni här!
/JJ

Kommentarer
Postat av: fiali

plattan är ju dö snygg också, me want as posterrrrrrr

2010-04-10 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0