you are not alone....

häej!
nyss käkat upp min gröt och sitter och suger i mig lite gossip från www.
kom på en grej. när jag tittar mig i spegeln på morgonen så känner jag bara: alltsåååå vaaaaaa?????
påsar under ögonen, blek,blämmor, ni tjejer vet vad jag jiddrar om.
SÅÅÅÅ jag har kommit över en liiiten tröst!!!! det här får mig att må sååååbra:
lady gaga                   donnan                     loppan
eva                            dita
pamela
jag!(tycker dock att pamela var lite lik mig..*mårbättre*)
haha. mår så mycket bättre nu *kramar om mig själv*
nu ska jag färga håret, för min utväxt håller seriöst på att ta över världen.
oj, vilket tjejigt inlägg det här blev. *rapar*
ba vaaA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0